ೋ҉₡ॐૈೈ₡.¸ӂ منتديات همسة حب ӂ¸.₡ૈೈॐ₡҉ೋ
مرحب بكم فى منتديات همسة حب نرجو منكم التسجيل فى المنتدى
مرحب بكم فى منتديات همسة حب نرجو منكم التسجيل فى المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
((((***اعــــــــــــــــــــلان***هـــــام جـــــــــداااااااا **)))) *** المدير العام*** عن انشاء منتدي جديد واتم حذاف المنتدي همس حب نرجو من كافة الاعضاء والمشرفون والزار التجه علي المنتدي الجديد وانشاء الله ساتجد عندي كل جديد والاحداث نرجوا نرجوا منك التجه هونك اتفضل واسجيل في المنتدي الجديد واشـــــــــكر ا ومع تحـــــيات ** المدير العام ** وانتمني اوقت سعادة اتفضل www.alpahga.dahek.net
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» .............................
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 1:56 pm من طرف زائر

» البوم تامر حسني هيعش حياتي 2009
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 10:50 am من طرف فارس الحب

» نغمة لطيفه جدا لطفل لطيف جدا
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:51 am من طرف هيما

» قصة حب
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:44 am من طرف هيما

» قصة مرعبة جدا )) ممنوع الدخول لأقل من 18 سنة((
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:38 am من طرف هيما

» المرأة عــاطفــة وحـــب و دمـــوع,,,,,,
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:33 am من طرف هيما

» عبر عن حالتك النفسية ببيت شعر !!
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:30 am من طرف هيما

» طــــــــــلب غـــــــــالى / زجل
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:25 am من طرف هيما

» تحميل فيلم عمر وسلمى الجزء الثاني تصوير سينما ممتاز جداا
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:19 am من طرف هيما

المواضيع الأخيرة
» .............................
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 1:56 pm من طرف زائر

» البوم تامر حسني هيعش حياتي 2009
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 10:50 am من طرف فارس الحب

» نغمة لطيفه جدا لطفل لطيف جدا
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:51 am من طرف هيما

» قصة حب
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:44 am من طرف هيما

» قصة مرعبة جدا )) ممنوع الدخول لأقل من 18 سنة((
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:38 am من طرف هيما

» المرأة عــاطفــة وحـــب و دمـــوع,,,,,,
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:33 am من طرف هيما

» عبر عن حالتك النفسية ببيت شعر !!
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:30 am من طرف هيما

» طــــــــــلب غـــــــــالى / زجل
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:25 am من طرف هيما

» تحميل فيلم عمر وسلمى الجزء الثاني تصوير سينما ممتاز جداا
شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأربعاء يونيو 17, 2009 8:19 am من طرف هيما

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
pubarab
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
pubarab
منتدى

شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فارس الحب
المدير العام
المدير العام
فارس الحب

شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Empty
مُساهمةموضوع: شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا   شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالسبت مايو 30, 2009 6:57 am

1- محشش مثقف يفكر بصوت عالي :- نجيب محفوظ أو ما نجيبه
2- محشش مراته خلفت بنت حلوة لكن عندها شعرة واحدة فسماها "" ديناميت ""
3- مرة واحد محشش حب يطور طيارة هليكوبتر شال المروحة و ركب مكيف
4- في مرة سواق سيارة أموات بغازل واحدة شتمته رد عليها و قالها ولك بيموتو علشان يركبوا معايا
5- بدوي محشش سألوه : شلون كانت الاجازة في أندونيسيا ؟ قال و الله من كثر مزارعها ودك تصير عنز !!
6- أهبل بيلعب بقنبلة قال له صاحبه : يا مجنون دلوقتي بتنفجر ؟؟
قال له : ما تخافش معايا غيرها

محشش بيصلي اتصل فيه صاحبه و قال له وينك ؟؟ قال له في الركعة التانية7-
8-واحد و زوجته متخاصمين و زعلانين من بعض مسافرين بالسيارة 00 مروا من جنب مزرعة بقر 00 الزوج : بيقربولك دووووول ؟؟؟
الزوجة : ايوة أهل زوجي هههه
قروي راح يتعالج في امريكا : سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه : وات إز زس ؟؟ قال القروي : إز 000 تش 00 أح
9-غبي راح يتحدى اليابانيين في الصناعة رجعوه في كرتونة مع كتالوج و ريموت و ضمان سنة 0
ههههههههههههههه
يارب تعجبكم تعبت جدا و انا بأكتب فيهم
يلا خليني أشوف الردود و ايا واحدة عجبتكم أكتر حاجة
مع تحيااااااااااااااااااتي أنا 0000
هيما
عضو نشيط
عضو نشيط
هيما

مُساهمةموضوع: شكرا   شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالسبت مايو 30, 2009 1:12 pm

شكرا كتير النكت
حلوة كتير يحبيبي ياااااا حلو
تحياتي
هيماااااا
ملاك الحب
نائب المدير
نائب المدير
ملاك الحب

مُساهمةموضوع: تسلم   شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالأحد مايو 31, 2009 3:50 am

تسلم عنجد نكت حلوة
حبيبي يا باشا
انا عضو جديد
مع تحيات :
ملاك الحب
هيما
عضو نشيط
عضو نشيط
هيما

مُساهمةموضوع: شكرا   شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا Icon_minitimeالإثنين يونيو 01, 2009 10:40 am

شكرا للك الكل ياااااا رب اكون دايما هيك
تحياتي
هيماااااااااا

شوية نكت من عندي بس ايه ؟؟؟؟؟ ادخلوا و شوفوا
صفحة 1 من اصل 1